Medireseptin käyttöönotto

1. Asenna Net iD Access -kortinlukijaohjelmisto

Aseta toimikorttisi kortinlukijalaitteeseen ennen siirtymistä tarkistukseen. Ilman Net iD -asennusta tarkistussivu antaa viestin puuttuvasta ohjelmistosta ja/tai kehottaa etsimään sopivaa ohjelmistoa sovelluskaupasta. Asennuspaketin lataus edellyttää rekisteröitymistä Net iD -käyttäjäksi.

Lataa Net iD

2. Aloita tietokoneesi tarkistus painamalla alla olevaa nappia

Siirryt toiminnantarkistussivulle, jossa tietokoneesi Mediresepti-yhteensopivuus tarkistetaan. Saat tarvittaessa ohjeistusta vaadittavien ohjelmistojen asennukseen.

HUOM! Ponnahdusikkunoiden aukeaminen tulee olla sallittu selaimessa, jotta tarkistus toimii oikein. Ohje ponnahdusikkunoiden sallimiseksi

Jos joudut sulkemaan prosessin aikana tietokoneesi tai selaimesi, voit jatkaa käyttöönottoa suoraan tältä sivulta https://www.mediresepti.fi/aloitus.

Aloita tietokoneesi tarkistus

Medireseptin käyttöön liittyvissä ongelmissa pyydämme ottamaan yhteyttä: tuki@mediconsult.fi / +358 10 524 5502.

Tuki on maksutonta Medireseptin häiriötilanteissa: Tukea tarjotaan tuotteeseen ja Mediconsultin ylläpitämään ympäristöön liittyvässä häiriötilanteessa ja tällöin yhteys sähköpostitse osoitteeseen tuki@mediconsult.fi

Lisäksi voit ostaa meiltä tukipalvelua liittyen esimerkiksi Windows-päivityksiin, kortinlukijaohjelmiston päivitykseen, selainasioihin, Kanta-hakemuksiin, tulostimen asennukseen, ohjelmistojen asennukseen jne. Medireseptin ulkopuolisesta tukipalvelusta veloitetaan voimassa olevan hinnaston mukaan.